
Web aplikacije i servisi
Izravan pristup Fininim aplikacijama i servisima
Izravan pristup Fininim aplikacijama i servisima
Ubrzajte i poboljšajte svoje poslovanje te suradnju s partnerima koristeći se elektroničkim servisima koje vam nudimo.
Koristite najpouzdaniji izvor informacija o uspješnosti poslovanja i financijskom položaju svih poslovnih subjekata u Hrvatskoj.
Fina je prva u Hrvatskoj razvila servis za sigurno i pouzdano slanje, primanje i pohranu e-računa. Isprobajte naše rješenje koje vam omogućava najpouzdaniju razmjenu elektroničkih računa.
Koristite naše sigurno i jednostavno rješenje za potpisivanje kvalificiranim elektroničkim potpisom koji u potpunosti zamjenjuje vlastoručni.
S lakoćom i potpuno sigurno, potpisujte dokumente s pomoću našeg rješenja za potpisivanje naprednim elektroničkim potpisom.
Jednostavno provjerite valjanost svih e-potpisa i e-pečata izdanih od ovjerenih pružatelja usluga povjerenja u EU-u.
Upravljajte transkacijama na poslovnim računima u više banaka na jednom digitalnom mjestu.
Digitalizirajte poslovanje s pomoću našeg naprednog rješenja za pohranu dokumenata u elektroničkom obliku. S pomoću fleksibilne klasifikacije lakše pretražujte svoje dokumente, a dodjelom različitih razina ovlaštenja spriječite neovlašten pristup dokumentaciji.
Koristeći Web arhiv jednostavno pretražujte digitalne dokumente. Iskoristite prednosti kriterija pretraživanja za brzi pristup i kontrolu nad dokumentacijom.
Fina Web bon omogućava vam brzo preuzimanje bonitetnih informacija o vašoj tvrtki ili tvrtki poslovnog partnera. U samo nekoliko trenutaka možete prikupiti informacije važne za poslovanje i suradnju.
Isprobajte naše novo rješenje za otkup potraživanja razmijenjenih putem e-računa i digitalizirajte cjelokupan proces faktoringa.
Lakše obavljajte svoje poslovne obveze uz izravan pristup javnim servisima.
Putem web aplikacije samostalno šaljite, zaprimajte i likvidirajte pojedinačne e-račune.
Putem besplatne web aplikacije šaljite svoje e-račune prema obveznicima primjene Zakona o javnoj nabavi.
Pokrenite poslovanje iz vlastitog doma, 24 sata dnevno, kroz jedan elektronički postupak i u roku od svega nekoliko radnih dana.
Besplatano pregledajte sve nekretnine i pokretnine koje se prodaju putem e-Dražbe. Saznajte osnovne informacije o predmetu i uvjetima prodaje te broju uplatitelja jamčevine.
Saznajte sve javno dostupne informacije u postupku provedbe prodaje nekretnina i pokretnina. Preuzmite poziv na sudjelovanje koji sadrži sve podatke potrebne za uplatu jamčevine.
Sudjelujte u nadmetanju za prodaju nekretnina i pokretnina u ovršnom i stečajnom postupku putem našeg digitalnog i transparentnog sustava za javne dražbe.
Koristite našu web aplikaciju koja je dostupna putem sustava e-Građani za brz, jednostavan i besplatan uvid u postupke naplate koji su pokrenuti u Fini.
Koristite naš servis za brz, jednostavan i detaljan uvid u vaše postupke naplate ili dugovanja, bez potrebe za dolaskom u naše poslovnice.
Brzo i jednostavno pretražujte ili preuzimajte javno dostupne podatke s pomoću javnih registara koji vam stoje na raspolaganju.
Brzo i jednostavno predajte svoje godišnje financijske izvještaje ili pristupite bazi podataka koja je središnji izvor informacija o uspješnosti poslovanja svih pravnih osoba na području RH.
Bez naknade pregledavajte i preuzimajte godišnje financijske izvještaje i druge dokumente koje su poduzetnici dužni dostaviti Fini radi javne objave.
Pristupite jedinstvenoj bazi transakcijskih računa svih poslovnih subjekata, financijskih institucija, pravnih osoba i potrošača u našoj državi.
Besplatno pretražite javnu bazu svih koncesija ugovorenih na području RH.
Ispunite svoju zakonsku obvezu i na vrijeme se upišite u Registar stvarnih vlasnika. Pravni subjekti upisuju se u roku od 30 dana od osnivanja, a upravitelj trusta u roku od 30 dana od dodjele OIB-a.
Ostvarite pristup jedinstvenoj bazi podataka s upisanim opterećenjima, pravima ili zabranama nad pokretninama, dionicama, udjelima i poslovnim udjelima.
Provjerite sve registrirane korisnike s kojima možete razmjenivati e-račune.
Predajte obrasce R-S i R-Sm, preuzmite izvješća o statusu predanih obrazaca i uplata te jednostavno provjerite članstvo u II. stupu obveznog mirovinskog fonda.
Predaja dokumentacije za pristup različitim servisima ne mora biti zahtjevna i dugotrajna. Naš virtualni šalter omogućava vam da predate potrebnu dokumentaciju bez napuštanja udobnosti vlastitog doma ili radnog mjesta. Predajte dokumentaciju digitalnim putem u PDF formatu. Možete je potpisati vlastoručno i skenirati ili je potpisati elektroničkim potpisom.
Sve obavijesti o radu servisa i promjenama u njima pronađite ovdje.
Ako imate bilo kakve poteškoće ili pitanja vezana za pristup i upotrebu određenog servisa, naša tehnička podrška rado će vam pomoći u pronalasku brzog i djelotvornog rješenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.