Članica Uprave Fine na konferenciji "Poduzetnice 3.0" o poteškoćama u poslovanju i kako ih riješiti
U zagrebačkom Kaptol centru, u srijedu 30.10.2024. godine, održala se konferencija Poduzetnice 3.0 na kojoj se razgovaralo o pokretanju vlastitog biznisa, poteškoćama i izazovima u poslovanju, brendiranju te realiziranju poslovnih ideja
Na konferenciji Poduzetnice 3.0 u organizaciji portala Miss7, članica Uprave Fine Vinka Ilak razgovarala je 1 na 1 s moderatoricom Izabelom Vrtar o poteškoćama u poslovanju i kako ih riješiti.
Počevši od samog od osnivanja poduzeća, Vinka Ilak istaknula je jednostavniju opciju koja ne zahtijeva fizičko odlaženje u institucije već mogućnost pokretanja poslovanja iz udobnosti vlastitog doma online putem START-a, kroz jedan elektronički postupak.
- Kroz START možete u nekoliko klikova registrirati društvo s ograničenom odgovornošću (d.o.o.), jednostavno društvo (j.d.o.o.) ili obrt, te otvoriti poslovni račun, regulirati porezne prijave i zdravstveno osiguranje. Ova platforma štedi vrijeme i novac, smanjujući troškove i pojednostavljujući proces jer se svi potrebni podaci unose samo jednom, a sustav ih automatski razmjenjuje među povezanim institucijama.
Pogledajte cijeli razgovor:
U vremenu u kojemu smo naviknuli da nam je mnogo toga dostupno online te u želji da nam poslovanje bude što efikasnije i jednostavnije, poduzetnici se sve više okreću digitalizaciji poslovanja.
- U današnje doba digitalizacija poslovanja postala je neizbježna za tvrtke koje žele biti konkurentne i učinkovite. Automatizacija, jednostavnost pristupa, sigurnost i smanjenje papirologije ključni su faktori koji omogućuju modernim poslovnim subjektima brže i lakše vođenje poslovnih procesa. Fina, kroz svoj brand Digit.ALL, nudi sveobuhvatan portfelj digitalnih servisa koji poduzetnicima olakšava prijelaz na elektroničko poslovanje - istaknula je Ilak te dodala da će početkom 2026. elektronička razmjena računa postati obavezna za sve poslovne subjekte, a sva poduzeća koja se nisu digitalizirala morat će to ubrzo napraviti.
Svakodnevno poslovanje zahtijeva i neprekidno istraživanje tržišta, uključujući i konkurenciju. Kako donijeti bolje poslovne odluke, smanjiti rizik i biti informiraniji, Ilak pojašnjava:
- U dinamičnom poslovnom okruženju, praćenje konkurencije ključan je alat za uspjeh. Znati što konkurenti rade, koje su njihove prednosti, ali i gdje postoje potencijalne slabosti, može vam pomoći da usmjerite vlastitu strategiju i zauzmete bolje tržišne pozicije. Kroz Info.BIZ platformu, poslovni subjekti mogu pristupiti podacima kao što su financijski pokazatelji, kreditni rejting, izvještaji o likvidnosti i bonitetu te ostale važne informacije. Primjerice, platforma omogućava uvid u financijske izvještaje konkurenata, što vam može pružiti bolji osjećaj o njihovoj poslovnoj stabilnosti i načinu na koji upravljaju resursima. Osim toga, dostupne su analize tržišta koje vam pomažu razumjeti sektorske trendove i identificirati prilike za rast u odnosu na druge igrače na tržištu.
Vinka Ilak osvrnula se i na prve korake u poduzetništvu te postavljanje temelja za uspjeh istaknuvši da su tu ključni dobar financijski plan i discipliniranost u upravljanju troškovima, redovito praćenje tržišta i konkurencije, digitalizacija poslovanja koliko god je to moguće, povezivanje s drugim poduzetnicima i izgradnja mreže kontakata te neprekidno ulaganje u sebe, odnosno u edukaciju.
Foto: Josip Regović/PIXSELL